Sun Sniper Straps

Allerlei accessoires kun je hier bespreken, van tassen tot flitsontstekers.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Arthur
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Sun Sniper Straps

Bericht door Arthur » do 02 feb 2012, 14:46

Vandaag binnen gekomen de "SUNSNIPER Strap Steal & Bear" om te voorkomen dat met lopen de camera tegen je buik zit te klotsen en in mijn geval de riem nog wel eens tussen m'n oog en de zoeker zit.
http://www.sun-sniper.com/

Larz
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Sun Sniper Straps

Bericht door Larz » di 07 feb 2012, 11:39

ik heb hem ook al een jaar, en ben erg blij dat ik dat gewicht van de camera niet meer aan mijn nek heb hangen.

Wolves fotografie
Contacteer:

Re: Sun Sniper Straps

Bericht door Wolves fotografie » wo 09 mei 2012, 14:28

Ik heb een draagriem van de concurrent: Black Rapid, ook erg prettig! ;)
Fotografie is de kunst van het kijken.

www.wolves-fotografie.nl voor al uw foto-opdrachten.
www.komfotograferen.nl voor cursussen, workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

Plaats reactie