Gebruik Steadepod

Allerlei accessoires kun je hier bespreken, van tassen tot flitsontstekers.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
LAM
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Gebruik Steadepod

Bericht door LAM » wo 06 jun 2012, 13:53

Wie heeft ervaring in het gebruik van de Steadepod, het handige en compacte hulpje voor het stil houden van de camera ? Ik twijfel namelijk nogal aan het nut van dit hulpstukje, maar heb ook vaak geen zin om met een drie of éénpoot statief te zeulen. Regelmatig maak ik macro foto's in het vrije veld. Ook op een hoogte van soms zo'n twee meter van de grond en kost het mij veel moeite het object scherp te krijgen en te houden.
Gaarne suggesties.

Hans
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Gebruik Steadepod

Bericht door Hans » vr 15 jun 2012, 21:32

Even Googlen en je krijgt meerdere reviews te zien met voorbeeld foto,s.

Plaats reactie