Eye Fi

Allerlei accessoires kun je hier bespreken, van tassen tot flitsontstekers.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
gerardvanleeuwen
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Eye Fi

Bericht door gerardvanleeuwen » ma 13 aug 2012, 19:49

Wie heeft er ervaring met de Eye-fi SDkaarten van Sandisk ?
Een overdrachtsneldheid van 4mb/sec is dat wel voldoende ?
Ik las ergens dat deze kaarten heet kunnen worden. Klopt dat ?
En hoe bevalt het werken ermee ?

Elja
Beheerder
Contacteer:

Re: Eye Fi

Bericht door Elja » di 14 aug 2012, 09:13

Ik heb er wel eentje, maar heb er in de praktijk nog niet heel veel ervaring mee.
De overdrachtsnelheid is inderdaad aan de lage kant. Ik vind het best traag (zeker als je RAW schiet).

Volgens mij werkt het het beste als je twee kaartsloten in je camera hebt en je naar de EyeFi kleine Jpegs kunt schrijven terwijl je op de tweede kaart de volledige RAW's plaatst.

Elja
Photofacts; weblog over fotografie..
Photofacts.net; blog about photography..
Elja Trum Fotografie; portfolio

Plaats reactie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable