Grandioos (macro) statief

Allerlei accessoires kun je hier bespreken, van tassen tot flitsontstekers.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Plume
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Grandioos (macro) statief

Bericht door Plume » vr 24 jan 2014, 17:13

Induro statief LFB75S
Voor mijn macro fotografie zocht ik een klein, stevig, handzaam statief. Mijn “normale” statief kan wel behoorlijk laag maar ik vond het wat onhandig i.v.m. de lange poten, die bij het fotograferen buiten toch vaak in de weg zaten. Via een filmpje op het internet kwam ik uit bij het Induro statief en werd direct enthousiast vanwege de vele mogelijkheden en het draagvermogen. De verdraaibare rubber voeten zijn verstelbaar zodat er altijd voldoende grip is op ieder oppervlak, zelfs op een rotsachtige bodem. Nu ik het statief enkele maanden gebruikt heb kan ik het iedereen aanraden. Met een maximale belasting van 75kg hoeft geen enkele fotograaf te twijfelen aan de stevigheid. Een vriend van mij die professionele films maakt was zeer onder de indruk en heeft direct het zwaardere statief statief (LFB100S) besteld en ook hij werkt hier met volle tevredenheid mee.

J.Middelhuis
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Grandioos (macro) statief

Bericht door J.Middelhuis » zo 15 mar 2015, 17:39

Fijn dat je dit hebt gedeeld plume. Bedankt mvg José

Plume

Re: Grandioos (macro) statief

Bericht door Plume » ma 16 mar 2015, 09:18

Beste Jose,

Het statief heb ik inmiddels een jaar in gebruik en ik ben alleen maar enthousiaster geworden. Dit is zo'n product wat een hele foto-leven meegaat. In het begin gebruikte ik het alleen met een gewoon ballhead maar tegenwoordig steeds meer met het Benro GH2 Swinghead. Vooral bij het fotograferen van watervogels heb je er veel profijt van. Het lage standpunt werkt dan perfect.

Plaats reactie