Filters

Allerlei accessoires kun je hier bespreken, van tassen tot flitsontstekers.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Lies
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Filters

Bericht door Lies » za 29 mar 2014, 20:11

Hallo,
Ik heb een vraag.
Iemand adviseerde mij laatst om een UV filter aan te schaffen.
Nu google ik dit even. Maar kom ik ook berichten tegen dat dit de foto zal verpesten of helemaal niet goed zou zijn.
Heeft iemand hier advies voor mij over ?
Groetjes,
Lies

duynduyn
Contacteer:

Re: Filters

Bericht door duynduyn » zo 30 mar 2014, 17:59

Een UV filter wordt vaak aangeraden om je frontlens van je objectief tegen stoten e.d.
te beschermen , verder voegt niets positiefs toe aan de opnames, het verhoogt zelfs de
kans op flare en kan, als het geen hoge kwaliteit heeft, ook de opnames op andere wijze
kwalitatief verminderen.
Ikzelf gebruik voor het beschermen van de frontlens een zonnekap, reduceert ook de kans op
flare en heeft geen negatieve optische invloed op je opnames.

groeten,

Jan

Plaats reactie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable