Triggertrap

Allerlei accessoires kun je hier bespreken, van tassen tot flitsontstekers.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Onno_l
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Triggertrap

Bericht door Onno_l » ma 09 mei 2016, 21:48

Hallo,

Zijn er mensen hier die een triggertrap hebben voor hun camera ?
ik heb er 1 aangeschaft samen met mn nieuwe sony A77ii.

Ik krijg hem niet aan de praat...heb wel de AF op manual, maar voor de rest werkt hij niet.

Welke camerastand moet hij verder staan ? is erg onduidelijk ook online over handleidingen ed ( krijg alsmaar virusmelding)

alvast bedankt!

Onno_l
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Triggertrap

Bericht door Onno_l » zo 15 mei 2016, 09:53

Raar dat ik er niet meteen aan dacht, ik heb nu de mobiel van mijn vrouw eraan gehangen en... kassa - hij werkt , pfffff

Ik heb uiteraard zo`n stomme Huawei y6 waar ik al niet zo content mee ben, maar hij is van mijn werk.

Ik kan wel vragen of er hier mensen zijn die ook zo`n telefoon hebben, en of er bepaalde instellingen aan veranderd moeten worden maar ik gok dat die kans klein is .

Ik denk dat het makkelijkst is om de helpdesk te mailen van triggertrap lijkt me.

groetjes,

Kasperfoto

Re: Triggertrap

Bericht door Kasperfoto » wo 25 mei 2016, 10:19

Ik heb zelf geen triggertrap omdat het een nadeel is dat je iPhone aan je camera moet blijven hangen tijdens een time lapse opname.
Wie is er bekend met het alternatief Pico, een klein dingetje dat je met een appje op je telefoon programmeert en dan aan de camera aansluit.
Kijk op http://gadgetsin.com/pico-smart-trigger ... graphy.htm voor meer informatie.
Weet iemand waar de Pico in Nederland te koop is?

Plaats reactie