Photoshop cc 2015 doet "raar""

Deel hier je tips voor het werken met Photoshop of stel vragen over hoe je bepaalde bewerkingen uit kunt voeren.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
bobvm
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Photoshop cc 2015 doet "raar""

Bericht door bobvm » ma 11 jan 2016, 12:29

Ik weet niet of dit eerder ook zo was, maar ik vond dewe morgen enkele rare reacties of commando's.
Zoals:
Venster - Ordenen - Alles boven elkaar -> zet alles naast elkaar
Venster - Ordenen - Alles naast elkaar -> zet alles onder elkaar

Shift + F6 -> moet doezelaar dialoogvenster openen maar draait het geselecteerde gebied horizontaal om.

Zover ik weet heb ik aan de instellingen van de sneltoetsen en de menu's niets gewijzigd, maar je weet maar nooit ...

Is er een methode om de instellingen van de menu's en de sneltoetsen terug naar de originele toestand te brengen?

Alvast bedankt.
It's not the camera that matters, it's how you use it.

paulli
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Photoshop cc 2015 doet "raar""

Bericht door paulli » di 19 jan 2016, 12:26

Hallo,

kan dit alleen maar bevestigen voor wat betreft het ordenen onder en naast elkaar.
Enkel bij shift+F6 krijg ik nergens reactie.
Grtz,
paulli

bobvm

Re: Photoshop cc 2015 doet "raar""

Bericht door bobvm » di 19 jan 2016, 12:54

Bedankt voor de reactie.
Ik heb de problemen intussen kunnen oplossen.
Het ordenen onder en naast elkaar komt door een slechte vertaling in Photoshop.
De vertalingen vind je terug in het bestand
C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CC 2015\Locales\nl_NL\Support Files
Bijna onderaan zijn de horizontale en verticale schikkingen verwisseld.
Shift+F5 en Shift +F6 werden ook gebruikt in reeks actions die ik gekregen heb.
Zij overrulen de originele settings.
SeeYou, Bob
It's not the camera that matters, it's how you use it.

Plaats reactie