iMac en LIGTROOM

Werken met Adobe Photoshop Lightroom.
Deel tips en trucs!
Mie

Re: iMac en LIGTROOM

Bericht door Mie » ma 29 jun 2015, 11:16

Eelke,
dat zal ik misschien wel doen maar ik heb nog altijd schroom omdat ik mijn foto's dikwijls niet goed genoeg vind.
En ik vind ook dat Reinoud gelijk heeft. Mijn vraag staat op de juiste plek in het forum en heeft sowieso met fotografie (het ontwikkelen van foto's) te maken.
Ik steek mijn Mac morgen (nog maar eens) binnen en hoop dat het probleem opgelost geraakt.
Spijtig dat er hier niemand is die juist hetzelfde type Mac heeft zodat ik ook écht kan vergelijken.
Bedankt Reinoud, Andre, PetraS en P71 en ook Eelke voor jullie reacties!
Groetjes,
Mie

eelke
Contacteer:

Bericht door eelke » do 02 jul 2015, 21:37

Vervelend voor je Reinoud. Volgens mij is eerder al gebleken dat ik toch op een andere manier in een forum sta dan dat jij dat doet.

Karmapunten? oke leuk dat jij dit eruit haalt :) maak ervan wat je wilt.

Ik wil best kennis en dergelijken delen maar het moet van twee kanten komen. En zo sta ik erin. :)

reinoud
Contacteer:

Bericht door reinoud » do 02 jul 2015, 21:44

eelke schreef: Ik wil best kennis en dergelijken delen maar het moet van twee kanten komen. En zo sta ik erin. :)
Tuurlijk. Maar sommige mensen doen dat op het gebied van bewerking en Lightroom. Sommigen doen het door het delen van beelden. Sommigen doen het door onderbouwde kritiek te leveren.

In alle gevallen komt het van twee kanten. Er leiden meerdere wegen naar Rome.

eelke
Contacteer:

Bericht door eelke » do 02 jul 2015, 23:07

En sommigen doen dit helemaal niet. en willen alleen maar halen. (niet op Mie toegespitst)

Maar hierbij parkeer ik meteen deze discussie. want hier gaan we toch niet uitkomen Reinoud. Ik zie het anders dan dat jij dat ziet en dat is prima.

eelke
Contacteer:

Bericht door eelke » do 02 jul 2015, 23:09

Mie schreef:Eelke,
dat zal ik misschien wel doen maar ik heb nog altijd schroom omdat ik mijn foto's dikwijls niet goed genoeg vind.
En ik vind ook dat Reinoud gelijk heeft. Mijn vraag staat op de juiste plek in het forum en heeft sowieso met fotografie (het ontwikkelen van foto's) te maken.
Ik steek mijn Mac morgen (nog maar eens) binnen en hoop dat het probleem opgelost geraakt.
Spijtig dat er hier niemand is die juist hetzelfde type Mac heeft zodat ik ook écht kan vergelijken.
Bedankt Reinoud, Andre, PetraS en P71 en ook Eelke voor jullie reacties!
Groetjes,
Mie

je hoeft echt geen schroom te hebben. Iedereen moet ergens beginnen. Ik heb heel veel geleerd van fora. Op je bek gaan en weer opnieuw beginnen. En je moet het altijd zo zien dat iemand je alleen maar wilt helpen.

Plaats reactie