Onderzoeken van de LR database

Werken met Adobe Photoshop Lightroom.
Deel tips en trucs!
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Adri
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Onderzoeken van de LR database

Bericht door Adri » za 16 apr 2016, 14:36

Momenteel ben ik bezig met het onderzoeken van de LR database maar kan hier weinig documentatie over vinden. Met een paar DBTools kunnen de database tabellen eenvoudig bekeken worden, maar onduidelijk is dan nog welke tabel wat bevat en vooral hoe e.e.a. gerelateerd is aan elkaar (many to one, one to many, etc)? :|
Elke documentatie of goede bron op het web kan mij wellicht van pas komen.

Ik heb al het e.e.a. uitgevogeld, maar PDF, DOCX of BMP bijsluiten is niet toegestaan... :? Stuur me dan maar een mailtje met een verzoek en ik beantwoord dat met wat ik tot nog toe heb. ;)

reinoud
Contacteer:

Re: Onderzoeken van de LR database

Bericht door reinoud » za 16 apr 2016, 20:33

Ik ben wel geïnteresseerd in wat je tot nu toe hebt uitgevonden.

Jumpingjacquesflash
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door Jumpingjacquesflash » di 03 mei 2016, 11:07

Asley Redding heeft hierover iets gepubliceerd.
https://www.linkedin.com/pulse/delving- ... ey-redding
In dat artikel heeft ze ook een link naar een screenshot staan.

Adri

Bericht door Adri » di 03 mei 2016, 12:41

Hartelijk dank voor deze reactie. De schrijver van dat artikel heeft het niet over LR versie of veel andere details. Maar toch weer een klein stukje verder en twee namen van geinteresseerden erbij. Ik ga er mee bezig, bedankt!

Plaats reactie