Synchroniseren

Werken met Adobe Photoshop Lightroom.
Deel tips en trucs!
Plaats reactie
fsf

Synchroniseren

Bericht door fsf » do 06 jul 2017, 15:45

Ik gebruik nu ruim een half jaar Lightroom en dat zonder problemen, tot vandaag. Wanneer ik een foto bewerkt had dan exporteerde ik die als JPEG naar een map 'Bewerkt'. Dit is een submap van de originele map waar het RAW bestand in staat. Tot nu toe leverde dat geen problemen op, de map werd automatisch aangemaakt en het JPEG bestand stond netjes in deze map. Tot vandaag.... . De map wordt niet meer aangemaakt, althans hij is niet meer te zien in Lightroom. Wel in finder (alsmede de aangemaakte JPEG). Ik moet nu iedere keer de hoofdmap synchroniseren om de submap 'bewerkt' met daarin de foto zichtbaar te krijgen. Ik heb niets aangepast dus ik begrijp ook niet wat er mis is gegaan. Iemand een oplossing?

reinoud
Contacteer:

Re: Synchroniseren

Bericht door reinoud » do 06 jul 2017, 21:57

Waarom zou je geexporteerde foto's bewaren?

fsf

Bericht door fsf » zo 09 jul 2017, 17:39

Staan op een server waar een aantal vaste klanten rechtstreeks hun foto vanaf kunnen halen.

reinoud
Contacteer:

Bericht door reinoud » zo 09 jul 2017, 17:41

Ja ik zet ze ook ergens online. Maar de geexporteerde foto's beheer ik niet in Lightroom. Het zijn de equivalenten van wat in het analoge tijd de afdrukken waren. En als fotograaf beheerde je toe ook alleen je negatieven

Plaats reactie