Dehaze presets

Werken met Adobe Photoshop Lightroom.
Deel tips en trucs!
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Josje
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Dehaze presets

Bericht door Josje » za 19 aug 2017, 17:23

Een vraagje, ik heb deze presets gedownload, https://www.photofacts.nl/fotografie/ru ... oom-61.asp waarvoor mijn dank. Maar u wil ik de mist meer plaatselijk gebruiken en dus op sommige delen van mij foto wat weg poetsen. Maar ik weet niet hoe dit moet en of dit wel mogelijk is.

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable