!! Bestelsoftware Schoolfotograaf??

Bespreek andere handige software en plugins die het bewerken of tonen van foto's gemakkelijker maken.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Tanja1985
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

!! Bestelsoftware Schoolfotograaf??

Bericht door Tanja1985 » di 21 mei 2013, 21:39

Beste Talkers!!

Ik heb een vraag die mij al wat langer bezig houdt. Ik ben gevraagd als schoolfotograaf in een school waar ik eerder zelf op school gezeten heb.

Nu ben ik op zoek naar geschikt alternatief voor Oypo. Ik wil mijn klanten (schoolfoto's/evenementen) graag een alternatieve manier aanbieden om de schoolfoto's (maar misschien ook evenementfoto's) te bestellen. Hebben jullie voor mij een website of een manier om een eigen schoolfotografie bestelsite te maken? Via google kom ik niet echt verder..

Wil graag dat mijn klanten alle foto's kunnen bestellen en dat ik er verder geen omkijken meer naar heb.

Heb reeds gekeken naar Profotosales, maar dat is niet veel anders dan Oypo zag ik.

Ook een site schoolfoto-online.nl bekeken, maar kon nergens iets vinden waar ik mij kon aanmelden, dus eerst maar een mail gestuurd. Want een dergelijke opzet als deze vind ik wel wat. Maar eigenlijk het liefst geïntegreerd in mijn eigen website.

Is er überhaupt een passend alternatief zonder dat ik een webbuilder ed. nodig heb?
Heb mijn eigen website ook zelf gemaakt met behulp van wordpress en wat templates en nu uiteraard in beheer.

Hoop dat iemand mij kan helpen hierbij.

Alvast bedankt!

Groet Tanja

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable