CS6 windows op apple computer??

Bespreek andere handige software en plugins die het bewerken of tonen van foto's gemakkelijker maken.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
maatjesfotografie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

CS6 windows op apple computer??

Bericht door maatjesfotografie » zo 25 aug 2013, 12:56

Goedendag,

Ik heb een vraag. Ik heb namelijk niet veel verstand van computer.

Onlangs heb ik het programma CS6 gekocht (de windows versie). Nu is echter mijn computer kapot gegaan en ben ik op zoek naar een nieuwe goede all in one computer. Ik zat te denken aan een Apple all in one, maar mijn vraag is of mijn programma CS6 wel op een Apple computer zal werken.

Heeft iemand enig idee of dit kan? En zo ja hoe dan?
Zo niet, weet iemand dan toevallig ook een goede alternatief voor een all in one computer? Mijn budget voor een nieuwe computer is rond de 1500 euro.

Groetjes,
Miranda

ArjanL
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: CS6 windows op apple computer??

Bericht door ArjanL » zo 25 aug 2013, 15:53

Windows programma's werken niet zonder meer op Apple Mac OS X.

Je kunt:
-overleggen met Adobe of je de Windows versie om kunt ruilen voor een OSX versie.
-een emulatieprogramma als Parallels installeren en dan CS6 installeren.
-windows OS naast Mac OSX installeren en CS6 in Windows installeren.

Succes.

maatjesfotografie

Bericht door maatjesfotografie » di 27 aug 2013, 12:04

Bedankt voor de reactie. Ik zal even overleggen met Adobe of ze het willen omruilen. Wanneer dit niet wil, kan ik altijd nog je andere 2 opties proberen.

Thanks voor de feedback.

reinoud
Contacteer:

Bericht door reinoud » di 27 aug 2013, 20:42

Ik verwacht niet dat emulatie erg snel gaat werken...

Plaats reactie