Problemen met installatie Adobe Elements 9

Bespreek andere handige software en plugins die het bewerken of tonen van foto's gemakkelijker maken.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Greenfield
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Problemen met installatie Adobe Elements 9

Bericht door Greenfield » zo 28 nov 2010, 11:28

Beste forumleden,

Ik heb Adobe Elements 9 aangeschaft. Voor installatie heb ik de oude versies van Adobe verwijderd. Aan het einde van de installatie start er een "terugdraaiactie" en wordt alles weer ongedaan gemaakt en wordt er aangegeven dat installatie niet is uitgevoerd.
Wie kent dit probleem en kan mij helpen?
Bij voorbaat dank voor jullie support
Canon 40D, Tamron 10-24, EF 24-105, EF-S 55-250, SL 580EX II, SL 550 EX

libeco
Contacteer:

Re: Problemen met installatie Adobe Elements 9

Bericht door libeco » zo 28 nov 2010, 13:11

Ik weet dat Adobe voor de volledige versies een clean tool heeft om oude rotzooi op te ruimen. Voor CS5 bijvoorbeeld: http://www.adobe.com/support/contact/cs5clean.html

Ik weet niet of er iets dergelijks voor Elements bestaat. Weet je verder ook zeker dat je PC de vereisten voor de software haalt?

Plaats reactie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable