zonsondergang of opkomst: Goed voorbereid op stap

Werk je met Aperture, Capture One of andere software. Hier kun je terecht met je vragen, ervaringen en tips!
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Eric
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

zonsondergang of opkomst: Goed voorbereid op stap

Bericht door Eric » zo 05 sep 2010, 15:26

Naar aanleiding van een schromelijk vergissing m.b.t. de zonstand waar ik niet thuis kwam met de foto's die ik gehoopt had te maken, ging ik op zoek naar een manier om niet meer deze vergissing te hoeven maken.

"The Photographer’s Ephemeris" (http://stephentrainor.com/tools) maakt gebruik van Google maps en daarmee is redelijk intuitief te zien waar de zon of de maan opkomt of ondergaat.

Edit n.a.v. opm. libeco : je hebt wel Adobe AIR nodig, maar dat kun je gratis downloaden
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Eric op zo 05 sep 2010, 19:21, 2 keer totaal gewijzigd.

libeco
Contacteer:

Re: zonsondergang of opkomst: Goed voorbereid op stap

Bericht door libeco » zo 05 sep 2010, 18:56

Jammer dat he een AIR programma is, maar wel heel handig, bedankt!

Plaats reactie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable