kleinkind

Laat je werk zien!
Mooie portretfoto's, in de studio of met beschikbaar licht.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
wimvantilburg
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

kleinkind

Bericht door wimvantilburg » do 11 sep 2014, 19:24

Hallo,

Zelf vind ik dit een mooie foto, maar wil toch graag weten wat jullie er van vinden.
Bijlagen
DSC_0016.jpg
DSC_0016.jpg (122.74 KiB) 3357 keer bekeken

reinoud
Contacteer:

Re: kleinkind

Bericht door reinoud » do 11 sep 2014, 22:39

Hoi Wim, aangezien het je kleinkind is kan ik begrijpen dat je er anders naar kijkt dan ik. Ik zie wel een paar dingen:
- hij kijkt niet in de camera
- zijn hand valt eraf
- de achtergrond is rommelig
- de foto is naar beneden genomen

De laatste drie punten had je kunnen voorkomen door een half stapje naar rechts te doen en iets door je knieën te zakken. Dan was zijn hoofd tussen de bomen gevallen en helemaal tegen de donkergroene achtergrond. En als je dan wat zou imzoomen zou zijn lichaam mooi gekaderd zijn tussen de bomen en zouden allebei de armen afgeknipt worden, wat een stuk minder vervelend is, en de mensen op de achtergrond zouden er ook vanaf gevallen zijn. Bovendien is omhoog fotograferen vaak wat indrukwekkender dan naar beneden.

Maar nogmaals: het belangrijkste is wat jij van de foto vindt :-)

Vogeltje
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: kleinkind

Bericht door Vogeltje » di 02 dec 2014, 17:58

Ik vind de kleuren op de foto erg mooi. Het blauwe shirt, met de groene achtergrond, maar ik ben het wel eens met het commentaar van Reinoud. De achtergrond wordt door veel mensen vaak vergeten, maar die komt toch ook echt ook op de foto.

Plaats reactie