Een paar foto's van de eend

Toon hier je natuur- en landschapfoto's.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Andre
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Een paar foto's van de eend

Bericht door Andre » di 08 sep 2015, 21:08

01 De eend .

Afbeelding

De mop is gratis ..

Waggelt een eend een bar binnen. Hij kijkt omhoog naar de barman, en zegt:"Heb u brood?" "Nee," zegt de barman, "dit is een kroeg, we verkopen alleen drank en hebben geen brood, ga weg." De eend gaat weg.

02 De eend .

Afbeelding

03 De eend .,

De volgende dag komt die eend weer de bar binnen. Hij kijkt de barman aan en vraagt: "Heb u brood?" "Nee," zegt de barman, "ik heb geen brood, weg hier,lazer op!" Dus de eend vertrekt.

Afbeelding

Weer een dag later, waggelt de eend weer de bar in. Kijkt omhoog naar de barman en vraagt: "Heb u brood?" Dus die barman zegt: "Nee, ik heb geen brood, en als ik je hier nog een keer zie, spijker ik je snavel aan de bar vast! Weg hier!" Dus de eend gaat weer weg.

04 De eend ,,

Afbeelding

De dag daarna komt de eend weer de bar binnen, en vraagt de barman: "Heb u spijkers?" "Nee," zegt de barman kwaad, "ik heb geen spijkers!" Zegt die eend: "Oh, heb u brood dan?"

05 De eend.

Afbeelding

GR 8-) André
Alle foto's worden door het glas gemaakt , Kijk maar in de lens ,,

Vroem
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Een paar foto's van de eend

Bericht door Vroem » di 08 sep 2015, 21:14

Op de 1e na (ietsje te donker) zijn het mooie plaatjes van de eend.
Als u naar mijn foto's kijkt, laat dan a.u.b ook een reactie achter.
Bij voorbaat dank.

duynduyn
Contacteer:

Bericht door duynduyn » di 08 sep 2015, 21:25

Mop is leuk :lol:

Foto's zijn wederom loeischerp, mijn voorkeur gaat naar de eerste, zit wel een beetje te veel blauw in die
eerste, maar het is een plaatje !!

gr

Vroem

Bericht door Vroem » wo 09 sep 2015, 10:18

duynduyn schreef:Mop is leuk :lol:

Foto's zijn wederom loeischerp, mijn voorkeur gaat naar de eerste, zit wel een beetje te veel blauw in die
eerste, maar het is een plaatje !!

gr
Zie je nou wel dat ik helemaal geen verstand van beesjes heb. :D
Als u naar mijn foto's kijkt, laat dan a.u.b ook een reactie achter.
Bij voorbaat dank.

Plaats reactie