Omkeer fotografie

Het hoeft niet altijd over fotografie te gaan..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Kees lamberts
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Omkeer fotografie

Bericht door Kees lamberts » wo 11 jun 2014, 10:25

Als nieuw foto talker, een vraag, wie kan mij iets vertellen over omkeer fotografie.
Ik heb een 105mm macro lens en een 50mm lens, maar heb nog geen tussen ring, wat heb ik eigenlijk nodig, om dit onderwerp goed te doen.
Laat mij even weten hoe of wat?

Met vriendelijke groet,
Kees Lamberts.

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable