Ontbreken van een marktplaats

Het hoeft niet altijd over fotografie te gaan..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Cobraman
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Ontbreken van een marktplaats

Bericht door Cobraman » di 23 sep 2014, 16:08

Hallo,

Even een vraagje, ik probeer mijn camera (een Canon 5D mkII) te verkopen maar ik zie op dit forum daar geen mogelijkheden toe.
hebben jullie een idee waar ik dit het beste kan doen ? (buiten het gereikte marktplaats en speurders om natuurlijk)

Gr Cor

reinoud
Contacteer:

Re: Ontbreken van een marktplaats

Bericht door reinoud » di 23 sep 2014, 18:35

Op Marktplaats.nl komen het meeste mensen langs. Lijkt me dat je daar sneller iets verkoopt dan op een forum als dit. Ik ken geen mensen die hier zoeken naar een tweedehands camera

BigBear
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Ontbreken van een marktplaats

Bericht door BigBear » wo 01 okt 2014, 11:33

Ja hoor, er is wel degelijk een soort van "Marktplaats" specifiek voor foto-apparatuur.
Kijk maar eens op www.fotoapparatuur.nl! Succes!

Plaats reactie