Plaatsen en dan reageren op foto's

Het hoeft niet altijd over fotografie te gaan..
Vroem
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Plaatsen en dan reageren op foto's

Bericht door Vroem » di 19 mei 2015, 20:29

P71 schreef:Ja dus ;) het is geen verplichting hoor. Als ik wil regeren doe ik dat, wil ik dat niet, doe ik dat dus niet 8-)
Is zeker geen verplichting, wel jammer dat je wilt regeren(?) zal wel reageren moeten zijn hoop ik.
Maar zonder dollen, als jijzelf een foto plaatst wil je dan ook een reactie of eigenlijk niet?
Mocht je dus geen of weinig reacties krijgen dan zal je waarschijnlijk afhaken.
Als u naar mijn foto's kijkt, laat dan a.u.b ook een reactie achter.
Bij voorbaat dank.

P71
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door P71 » di 19 mei 2015, 21:13

Haha moet inderdaad reAgeren zijn 8-)

Ik zou niet afhaken hoor, als ik geen reacties zou krijgen. Je plaatst de foto's tenslotte zelf en je moet maar afwachten of er een reactie op komt. Tuurlijk is het leuk, maar geen probleem als er geen reactie op komt. De foto is dan waarschijnlijk niet interessant genoeg voor een ander, geen probleem. Ik ben wt dat betreft misschien erg makkelijk.

eelke
Contacteer:

Bericht door eelke » di 19 mei 2015, 21:39

Het rare is dat er hier meer wordt gereageerd op dit topic dan op welk andere topic dan ook. De discussie is hier blijkbaar belangrijker dan waar het voor mij daadwerkelijk om draait. De eigenaar van dit forum heeft er blijkbaar ook weinig zin in om er ook maar iets aan te veranderen om moeite erin te steken. Al deze punten doen mij steeds meer twijfelen om hier ook dan nog maar iets te plaatsen. Alleen maar zeuren over al dan wel of niet reageren op foto's, wat een gezeik. Lijken wel stelletje kleine kinderen. of je doet gezellig mee of je kapt er gewoon mee. Ik kijk het nog even aan hoe het eraan toegaat en anders ga ik mijn heil ook ergens anders zoeken.

Vroem

Bericht door Vroem » di 19 mei 2015, 22:02

eelke schreef:Het rare is dat er hier meer wordt gereageerd op dit topic dan op welk andere topic dan ook. De discussie is hier blijkbaar belangrijker dan waar het voor mij daadwerkelijk om draait. De eigenaar van dit forum heeft er blijkbaar ook weinig zin in om er ook maar iets aan te veranderen om moeite erin te steken. Al deze punten doen mij steeds meer twijfelen om hier ook dan nog maar iets te plaatsen. Alleen maar zeuren over al dan wel of niet reageren op foto's, wat een gezeik. Lijken wel stelletje kleine kinderen. of je doet gezellig mee of je kapt er gewoon mee. Ik kijk het nog even aan hoe het eraan toegaat en anders ga ik mijn heil ook ergens anders zoeken.
Aangezien ik de topicstarter ben zie ik dit topic ook als een wezenlijke bijdrage aan dit forum.
Dat jij het ziet als een stel kleine kinderen die lopen te zeiken zal dan ook voor jou verantwoording zijn.

@ P71, waarom plaats jij dan een foto op een fotoforum als je het niet uitmaakt of je een reactie erop krijgt of niet?
Dan kan je de foto ook in een album plakken en weer dicht doen.
Dus graag gewoon foto's plaatsen en lekker meedoen en proberen hier een leuk forum van te maken. ;)
Bij voorbaat dank.

eelke
Contacteer:

Bericht door eelke » di 19 mei 2015, 22:30

Lijkt mij nogal logisch dat ik verantwoordelijk ben voor wat ik zeg. Wat voor nut heeft het als je lid bent van een forum maar er niks mee doet. Niet alleen gericht naar jouw hoor Vroem maar naar leden die helemaal niks doen en alleen maar kijken.

PetraS

Bericht door PetraS » wo 20 mei 2015, 07:56

Allereerst wil ik zeggen dat een discussie goed is. Je ziet ook aan de reacties hier dat ieder zijn eigen mening heeft en dat is ook goed wat mij betreft.

Je kunt echter niemand "dwingen" om te reageren op geplaatste foto's. En om daar op aan te dringen gaat helaas ook niet helpen vrees ik. Sterker nog ik ga daar zelf ook mijn hakken van in het zand zetten..
Ik denk dat de enige optie is om met de weinige actievelingen te proberen om het forum weer wat leven in te blazen, met respect voor elkaar. Je zult dan zien dat er meer fotografen weer mee willen doen. Daar ben ik van overtuigd...

Dit forum is een niet erg actief forum meer. Veel lege topics ben ik al tegen gekomen. Ik neem aan dat dit zo gegroeid is en dat de beheerder daardoor ook een geschiedenis heeft hierdoor. Dat er nu weer wat fotografen dit forum hebben gevonden en daar wat van verwachten snap ik wel. Maar nu moeten we beheerder weer enthousiast krijgen. Bedenk wel dat een forum voor een beheerder heel veel werk is, daar moet je wel energie van krijgen..en dat krijg je volgens mij van een stel enthousiastelingen die hun hobby gezamelijk op een fijne manier willen beleven en uitbouwen. En die respectvol met elkaar en elkaars werk omgaan.

Ik wens jullie in ieder geval een fijne dag, de zon schijnt hier iig en ik wens jullie ook zonnestralen toe...
Vriendelijke groet,
Petra Sanders

If i knew how to take a good photograph,
I'd do it every time.

Vroem

Bericht door Vroem » wo 20 mei 2015, 10:07

PetraS schreef:Allereerst wil ik zeggen dat een discussie goed is. Je ziet ook aan de reacties hier dat ieder zijn eigen mening heeft en dat is ook goed wat mij betreft.
-knip-
Je kunt echter niemand "dwingen" om te reageren op geplaatste foto's. En om daar op aan te dringen gaat helaas ook niet helpen vrees ik.
Ik wens jullie in ieder geval een fijne dag, de zon schijnt hier iig en ik wens jullie ook zonnestralen toe...
Bedankt voor je positieve inbreng, wat betreft er op aandringen, als je niets doet helpt ook niet echt, dus daarom mijn gestarte topic.
En nergens staat er iets van "dwingen" of zo. :)
Hier schijnt het zonnetje ook. ;)
Bij voorbaat dank.

P71

Bericht door P71 » za 30 mei 2015, 15:03

Zo, foto geplaatst. Reageren hoeft niet 8-) mag uiteraard wel ;)

Vroem

Bericht door Vroem » ma 01 jun 2015, 12:31

Ik ga op zoek. ;)
Bij voorbaat dank.

P71

Bericht door P71 » ma 01 jun 2015, 20:45

En gevonden zag ik :mrgreen:

Plaats reactie