Plaatsen en dan reageren op foto's

Het hoeft niet altijd over fotografie te gaan..
Vroem

Plaatsen en dan reageren op foto's

Bericht door Vroem » do 14 mei 2015, 13:28

Ook het café wordt niet echt veel gebruikt als ik kijk naar de datums.
Vind dit allemaal wel een beetje jammer om eerlijk te zijn.
Zit eigenlijk een beetje te dubben of ik hier wel op mijn plaats zit in dit forum.
Als ik kijk naar het aantal reacties is dit bedroevend laag.
Heb trouwens eerder een Pm mailtje naar de beheerder gestuurd maar zelfs hierop geen antwoord gekregen.

Verder denk ik dat er een hoog gehalte aan bloemetjes en beesjes op dit forum is.
Vraag mij dan af is er eigenlijk wel een eerlijke ruimte voor ander soortige plaatsingen of ligt het daar niet aan?
Kunnen we verder niet eens afspreken dat als er naar een foto (of foto's) in een topic wordt gekeken er ook een reactie wordt achtergelaten?
Want een forum maak je met z'n allen, en dan wordt het alleen maar leuker als er na de plaatsing ook wordt gereageerd.
Als u naar mijn foto's kijkt, laat dan a.u.b ook een reactie achter.
Bij voorbaat dank.

duynduyn
Contacteer:

Re: Plaatsen en dan reageren op foto's

Bericht door duynduyn » do 14 mei 2015, 17:06

Dit forum lag tot een paar maanden geleden helemaal op z'n gat.

Samen met wat andere leden van een ander forum, die helaas ook recentelijk op hield te bestaan,
proberen we hier wat leven in te blazen, wat niet echt eenvoudig is.
Maar zoals PetraS als onderschrift in al haar berichten stelt, Een forum maak je niet alleen, dat doe je samen .., en zo is het ook.
De beheerders, dat is volgens mij alleen nog Elja, moderators zijn er niet meer, reageren inderdaad nauwelijks,
ook Eelke heeft Elja enkele weken aangeschreven, aangezien Eelke en ik het gevoel hebben, dat een forum
zoals deze, wel degelijk levenskansen heeft, maar Eelke heeft degelijk netjes een antwoord gekregen.
Elja zal het zeker druk hebben, daar ben ik van overtuigd.

Gehalte beestjes en bloemetjes is inderdaad hoog, ben ik zelf ook schuldig aan :lol: ,
heeft ook met de tijd van het jaar te maken, ik zal wel ook andere onderwerpen gaan plaatsen en
ook op foto's van anderen reageren.

We moeten ergens beginnen, toch.

Ik hoop dat ook de beheerder een bijdrage zal leveren, in welke vorm dan ook,
misschien zelfs dat de layout van het forum en aanpassing van de rubrieken meer van
deze tijd kan worden.

gr
Jan

Vroem

Bericht door Vroem » do 14 mei 2015, 21:17

Kijk dit vind eens een positieve reactie.
Ik denk ook wel dat het forum nog levenskansen heeft maar dan zal een ieder zijn/haar best moeten doen met o.a reageren op iemand anders foto's.
Als er niet meer of nauwelijks gereageerd gaat worden gaan mensen echt afhaken.
Iedereen vind het toch leuk als je een eigengemaakte foto of foto's plaatst dat daar een reactie op komt.

Anders heeft het toch weinig nut om foto's te plaatsen.
Als ik dan weer kijk naar dit topic wat ik vandaag opgestart heb en zie hoeveel reacties (1) en kijk hoeveel er gekeken hebben en dus geen reactie geplaatst hebben, is dat dan weer bedroevend hoog.

Wat betreft het hoge beesjes en bloempjes gehalte, hoop ik wel dat mensen ook op een andere manier willen kijken naar foto's die niet onder deze categorie vallen.
Zelf heb ik ook bij diverse foto forums gezeten maar daar werd dan wel gelukkig veel geplaatst en gereageerd.
Maar dit was dan weer niet van lange duur omdat de beheerder zonder wie dan ook in kennis te stellen (zelfs zijn moderator niet) de stekker eruit trok!

Maar goed we gaan eens kijken hoe hier het e.e.a. gaat lopen.

Dan over de ondertekst
Maar zoals PetraS als onderschrift in al haar berichten stelt, Een forum maak je niet alleen, dat doe je samen .., en zo is het ook.
Ook ik heb mijn ondertekst gewijzigd. :lol:
Bij voorbaat dank.

duynduyn
Contacteer:

Bericht door duynduyn » do 14 mei 2015, 21:44

We gaan er voor :D

PetraS

Bericht door PetraS » do 14 mei 2015, 23:15

Vroem schreef:
Wat betreft het hoge beesjes en bloempjes gehalte, hoop ik wel dat mensen ook op een andere manier willen kijken naar foto's die niet onder deze categorie vallen.
:
Ik spreek voor mijzelf maar ik denk dat het niet uitmaakt wat het onderwerp van een foto is, maar wat het met mij doet. Wat roept een beeld op, wat is de emotie, maar ook wat is de kwaliteit. Is de foto ook technisch goed. Is er gelet op compo kleur ect.. daar heeft het onderwerp niet zoveel mee van doen, maar het is natuurlijk wel zo dat het een je meer kan bekoren dan het ander..

Let op!! ik zeg niet dat ik dat allemaal goed doe...
Vriendelijke groet,
Petra Sanders

If i knew how to take a good photograph,
I'd do it every time.

Vroem

Bericht door Vroem » vr 15 mei 2015, 10:14

Ik denk juist dat het wel iets uitmaakt.
Iemand die niets anders fotografeert dan (bijv) bloementjes zal een foto van een zeeschip anders beleven dan een bloementje. :)
Dus de beoordeling zal dan volgens mij ook anders uitpakken. ;)
Bij voorbaat dank.

PetraS

Bericht door PetraS » vr 15 mei 2015, 10:36

We verschillen van mening :D en dat mag.
Vriendelijke groet,
Petra Sanders

I'd do it every time.

Hexagon

Bericht door Hexagon » vr 15 mei 2015, 19:29

Vroem schreef:Ik denk juist dat het wel iets uitmaakt.
Iemand die niets anders fotografeert dan (bijv) bloementjes zal een foto van een zeeschip anders beleven dan een bloementje. :)
Dus de beoordeling zal dan volgens mij ook anders uitpakken. ;)
Andersom natuurlijk ook, :D

Andre

Bericht door Andre » za 16 mei 2015, 09:07

Als ik foto's plaats op het dit forum :geek: en er word alleen maar gekeken ,, En je krijg dan geen reactie .. :geek:

Dan denk ik bij me zelf ,,,De foto's zijn zo slecht ze kunnen zo de prullen bak in ,, Of zie ik het verkeerd ,????

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kom op met ze allen de schouders er onder ,, GR 8-) Andre ,,
Alle foto's worden door het glas gemaakt , Kijk maar in de lens ,,

PetraS

Bericht door PetraS » za 16 mei 2015, 09:20

Natuurlijk is het prettig om ook reacties te krijgen... dat wil toch iedereen? Ik probeer zoveel mogelijk Wel te reageren, maar soms lukt dat dus niet....door allerlei omstandigheden....

Sorry sorry sorry....... :roll: :mrgreen:
Vriendelijke groet,
Petra Sanders

I'd do it every time.

Plaats reactie