LE TOUR

Sport- en actiefoto's kun je delen in dit forum.
Plaats reactie
timosterrenkunde

LE TOUR

Bericht door timosterrenkunde » vr 30 jul 2010, 09:20

hoi

het is alweer een tijdtje gelden maar dacht ik zal nog maar eens wat foto's online zetten.

ik ben bij de proloog van de tour in rotterdam geweest en heb daar in de regen de hele dag staan te fotograferen
hieronder wat van mijn foto's

graag hoor ik ervan wat jullie ervan vinden

gr timo

1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding

libeco
Contacteer:

Re: LE TOUR

Bericht door libeco » vr 30 jul 2010, 09:50

1: Het vignette-effect vind ik onderaan wel leuk, maar omdat de foto xo hoog is om ook de Erasmusbrug erop te krijgen, staat het boven een beetje vreemd.

2: Jammer van de hekken en de halve Raborenner, wel erg netjes de renner scherp, een meetrekker?

3: Vind ik de beste, mooi hoe fiets schuin staat, waardoor je de beweging ziet die Kolobnev maakt. Ook de auto vind ik interessant. In de lange tijdrit had iedere auto maar 1 fiets op het dak, hier staan er twee...

timosterrenkunde

Bericht door timosterrenkunde » vr 30 jul 2010, 10:03

1. ik wilde juist de hele brug erop krijgen omdat je dan tenminsten ziet dat het in rotterdam gemaakt is. anders krijg je van die foto's met alleen wielrenners erop zoals nummer 3 en dan is het nog niet special de tour in rotterdam.

2. is inderdaad een meetrekker, heb die dag een paar poginne gedaan en dit is een van de betere. ik vind het inderdaad jammer dat de wielrenner en maar half op staat, maar dat komt ook omdat hij aan de andere kant van de weg rijdt (ze reden daar in 2 richtingen met een dranghek in het midden.)

3. vond ik ook de beste.

over die fietsen volgens mij ligt het net aan de renner, sommige willen (en hebben) medere tijdrit fietsen, denk dat dat de rede is.

Hexagon

Bericht door Hexagon » vr 30 jul 2010, 16:04

Plaats reactie