Rusty Ring
-
- Lid geworden op: ma 27 apr 2015, 13:02 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Rusty Ring
Even een kleine bewerking op los gelaten. Vinden we het wat?

Re: Rusty Ring
Vinden we het wat ? Ja en nee!
Dat het HDR is, valt nauwelijks op, heel subtiel dus, wat op zich best wel goed is.
Maar ik neem aan, dat je het oude en vervallen (roest) wilt benadrukken,
dan zit er te weinig drama in, door de belichting te verminderen bereik je volgens mij dat doel !
gr
Jan
Dat het HDR is, valt nauwelijks op, heel subtiel dus, wat op zich best wel goed is.
Maar ik neem aan, dat je het oude en vervallen (roest) wilt benadrukken,
dan zit er te weinig drama in, door de belichting te verminderen bereik je volgens mij dat doel !
gr
Jan
-
- Lid geworden op: ma 27 apr 2015, 13:02 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Bedankt voor je reactie! 

-
- Lid geworden op: di 21 apr 2015, 00:14 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Misschien wat meer uitsnijden en de kleuren wat dieper (vooral die van de ring) maken. De bewerking valt mij niet op
- Vroem
- Locatie: Aan de kust [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Misschien ook een idee om erg ver in te zoomen en dat je de ring (een stukje) die vast zit in de ring in de muur erg dichtbij en loeischerp ziet?
Als u naar mijn foto's kijkt, laat dan a.u.b ook een reactie achter.
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.
-
Zou ik ook nog kunnen proberen. Ik ga weer spelen 

- Vroem
- Locatie: Aan de kust [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Succes. 

Als u naar mijn foto's kijkt, laat dan a.u.b ook een reactie achter.
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.