Hallo allemaal

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Aad
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Hallo allemaal

Bericht door Aad » wo 07 mar 2018, 15:07

Ik ben Aad woonachtig in Hillegom.

Mijn speeltje is een Canon Eos 7D M ll.
Daar bij gebruik ik een Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM, en een Sigma 150-600mm F/5-6.3 DG OS HSM Contemporary.
De laatste gebruik ik meestal op schiphol tijdens het vliegtuigspotten.
Verder vind ik natuur wel heel leuk, en verder wat voor de lens komt.

Verder weet ik niet zo veel meer, ow ja eind van het jaar ga ik met pensioen dus heel veel tijd om te fotograferen. ;)

Nou ik ga even op het forum kijken.
Gr Aad.

Robin12th
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Hallo allemaal

Bericht door Robin12th » za 31 mar 2018, 16:54

Hallo Aad, welkom op het forum.Ik ben ook nieuw en.... ga ook eind van het jaar met pensioen. Veel plezier op het forum. Ikzelf heb al hele bruikbare tips opgedaan.

Gr Ron

duynduyn
Contacteer:

Bericht door duynduyn » za 31 mar 2018, 23:00

Wel aanstaande pensionado's , ik neem aan dat jullie niet wachten met het fotoplezier tot eind van het jaar, het voorjaar is net begonnen, de zomer in het vooruitzicht :lol:

gr

egerards

Bericht door egerards » di 03 apr 2018, 12:22

Welkom nieuwkomers! Als het goed is, komt er inderdaad weer mooi fotoweer aan, dus geen enkele reden om te wachten! ;-)

Plaats reactie