Nieuw

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Fon
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Nieuw

Bericht door Fon » vr 20 apr 2018, 13:34

Hoi,

Ik ben Fon (m), 62 twee kinderen, (zoon en dochter) en twee kleinkinderen, (jongen en meisje). Vroeger in het analoge tijdperk vond ik fotograferen al leuk, destijds met een Pentax. Een paar jaar geleden weer de oude liefde opgepakt, vooral omdat mijn zoon zich voor fotografie ging interesseren en daarmee bij mij de oude liefde weer aanwakkerde.
Heb nu een Sony A77v met kitlens 18-55, telezoom Tamrom 70-210mm, Minolta 80-300, Samyang 8mm, Metz 48 AF flitser, drie tussenringen (12, 20 en 36mm) en een teleconverter 1.4

Aandachtsgebieden zijn vooral natuur; landschappen, flora en fauna. Waarbij close ups van dieren en macro'svan fladderspul mijn bijzondere interesse hebben. Ik woon in het midden van het land, dus de Leusder Hei op de hoek en de Veluwe in de achtertuin.

egerards
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Nieuw

Bericht door egerards » di 24 apr 2018, 06:38

Hallo Fon, welkom hier! Houd er wel rekening mee dat het hier heel erg rustig is... Groeten, Eric

Kreeftje

Re: Nieuw

Bericht door Kreeftje » di 24 apr 2018, 14:44

Hoi Ron

Je zou een op Faceboek kunnen kijken. daar zijn verschillende actieve fotogroepen. o.a. fotouitjes.

Succes

Ella

Plaats reactie