Mag ik mij even voorstellen

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Ourselfs
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Mag ik mij even voorstellen

Bericht door Ourselfs » di 25 sep 2018, 10:44

Hallo, mijn naam is Richard van Laanen en ik ben nieuw in dit forum. En natuurlijk wil ik mij even voorstellen.

Ik fotografeer al vanaf mijn 16de en ik ben inmiddels 60. Maar altijd in de hobby sfeer. Toen ik mijn eerste digitale spiegelreflex kocht, een Olympus E-500, ben ik weer op cursus gegaan en volg nog steeds een portfolio cursus bij dezelfde fotografe. Ook ben ik een fotoclub bij ons in het dorp begonnen om samen met andere over onze hobby te kunnen kletsen en elkaar feedback te kunnen geven.

Momenteel fotografeer ik met twee Olympus systeem camera's, een OM-D E-M1 en een M10. De M10 is een handzame camera met alle mogelijkheden die veel mee gaat als ik door een stad ga slenteren of iets in die richting. De M1 neem ik altijd mee als ik feestavonden, zoals de carnaval bij ons in het dorp op de gevoelige sensor vast leg.

Ik heb zelf een voorkeur voor wazige fotografie, dus uit focus, bewegingsonscherpte, etc. Michiel Botman is een fotograaf die ik erg bewonder, maar er zijn er nog wel meer die mij fotografisch zeer aanspreken.

Ik hoop een nuttige bijdrage te kunnen leveren op dit forum en antwoorden krijg als ik ergens zelf niet uit kom.

Groetjes en hou 'm onscherp ;)
Richard.
Mislukte foto's bestaan niet

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable