ThomasDral, stelt zich even voor

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie
ThomasDral
Contacteer:

ThomasDral, stelt zich even voor

Bericht door ThomasDral » wo 30 dec 2009, 20:17

Thomas Dral, 23 jaar, Woon in Rotterdam, Student / Docent, Directeur eigen onderneming

Al van kinds af aan ben ik bezig met fotografie, mn vader had een chemische Canon EOS Spiegel Reflex camera en daar heb ik mee leren fotograferen. Na een aantal jaar veel minder met de chemische camera gaan fotograferen door de opkomst van de digitale camera's, dus steeds meer met de met Digitale Fotografie verder gegaan, eerst de compact camera's en op een gegeven moment mijn eerst eigen Canon digitale spiegel reflex gekocht, waar ik nog steeds bijna dagelijks gebruik van maak.

Sinds (bijna) 5 jaar ben ik ook zelfstandig ondernemenr
Ik heb mijn eigen bedrijfje: Dral Dynamic Design, ik maak web-sites voor klanten en doe ook de fotografie bijna altijd zelf. Dus ik heb van mn hobby mn werk gemaakt.

Naast mn eigen bedrijf ben ik ook nog student. Ik studeer Communicatie en MultiMedia Design (CMD) aan de Hogechool Rotterdam (HRO). Ik geef inmiddels ook al een tijdje les aan de HRO als docent Studio Fotografie.
Hier weet ik inmiddels zelf ook redelijk veel van af en ik vind het erg leuk om medestudenten ook iets te leren over fotografie in combinatie met een studio. Ik hoop dat ik hier nog een tijdje mee door mag gaan, vind het erg leuk om te doen!

De laatste tijd ben ik ook veel meer met fotografie gaan doen dan ik voorheen deed. En ik ben nu sinds 3 kwart jaar lid van de Urban Photo Collective. Dit is een fotogroep waar we iedere maand mee op pad gaan. Iedere maand heeft een eigen thema en aan de hand van het thema gaan we op pad. En sinds een maand ben ik de host van de Rotterdam groep. Met een groep op pad is erg leuk om te doen en je leert op die manier ook van elkaar.

In de komende periode wil ik naast mijn studie meer studio fotografie gaan doen. Ik vind het erg leuk om te doen en heb er veel plezier in.
In Rotterdam ben ik ook nog wel op zoek naar een geschikte locatie die ik kan gebruiken als het nodig is. Echter de kosten zijn nog wel een beetje een probleem ben tenslotte maar student.

Zo dat was een heel verhaal, wil je nog meer weten?? Let me know!

Een groot deel van mijn foto's staat op Flickr:
http://flickr.com/ThomasDral
ThomasDral,
Canon Eos40D, Canon Eos5D Canon Digital IXUS 980IS, + de rest

JacTrum
Beheerder

Re: ThomasDral, stelt zich even voor

Bericht door JacTrum » wo 30 dec 2009, 23:05

Welkom Thomas! Leuk iets over de achtergrond van bezoekers van Phototalk te lezen.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 /Nikon 2.8/24-70 /Nikon 2.8/105 Micro / Nikon 2.8 70-200 VRII / Nikon Speedlight SB 910 flitser

Plaats reactie