Hoi

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Jessicad
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Hoi

Bericht door Jessicad » di 08 apr 2014, 21:25

Hoi hoi

Ik ben Jessica kom uit Terneuzen, 34 jaar en heb 2 kinders. Heb een canon 500d met een sigma 18-200 en een canon 50mm 1,8. Omdat ik me meer wil verdiepen in fotografie volg ik een cursus in Zelzate. Me interesses zijn portret, landschap, en macro vind ik ook leuk maar daar heb ik nog geen lens voor :( .

Ik hoop hoe veel teleren.

Groetjes Jessica
Canon eos 500d. Sigma 18-200. Canon 50MM 1,8

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable