Oeps! Voorstellen

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie
Edvoto

Oeps! Voorstellen

Bericht door Edvoto » di 15 jul 2014, 16:53

Hallo fotoliefhebbers,

Al geruime tijd volg ik de nieuwsbrief maar het gebruik van het forum had ik nog niet echt 'ontdekt' en dan vergeet je ook nog jezelf effe voor te stellen :mrgreen: . Het valt ook niet mee met een dagelijks volle werkdag, een muzikale fotograaf te zijn... teveel hobbies...en dan alle nieuwsbrieven en interesse sites te blijven volgen :roll: .

Enfin, mijn naam is Ed en woonachtig in Apeldoorn. Al jaren fotografeer ik en analoog met Canon spiegelreflex begonnen inclusief de donker kamer. Een prachtige tijd maar die veranderen. Destijds (ben het jaar al kwijt) overgegaan naar mijn eerste digi, (en eens een Canon...) de EOS350. Tesamen met ook de analoge objectieven kon mn ei wel kwijt. Maar ja, een mens wil meer en om het niet te gek te maken (want hobbies...), overgestapt naar de EOS650.
Met name de combinatie van foto en film met deze camera ben ik een zeer tevreden persoon. Tesamen met Lightroom en onlangs vernieuwde HW red ik me prima.
Voor de foto's ben ik wel actief via Flickr (EdEOS6) en Zoom maar wel selectief. In ieder geval heeft PhotoFacts mij al diverse malen interessante zaken opgeleverd.

Dus mede-collega's: tot foto's!

Groet,
Ed.

vrosette

Re: Oeps! Voorstellen

Bericht door vrosette » vr 22 aug 2014, 11:38

Welkom en idd photofacts is reuze top.

grtn
Rosette

Plaats reactie