primefoto

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
primefoto
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

primefoto

Bericht door primefoto » di 12 aug 2014, 23:01

Hallo allemaal,

Ik ben André, woon in Enschede, en ben 48 lente jong en fotografeer zo'n beetje vanaf mijn 14e jaar.
Hierin dus een hele reis gemaakt van filmpjes opspoelen, ontwikkelen en afdrukken t/m digitaal up to date.
Diverse merken camera's gebruikt maar de eerste was een boxje met een 6x6 rolfilm er in waarmee ik mijn eerste foto maakte van het voormalige voetbalstadion van FC Twente.
Daarna volgde een Agfa Isolette, die ik nog heb.
Toen merken als Practica, Canon, Nikon, Fuji, Kodak, Agfa etc.

Momenteel Nikon en Fuji waarbij de tendens steeds meer richting Fuji X gaat.
Dat combineer ik dan weer met Fuji XF, Nikon en Leica glas.

Ik fotografeer bij voorkeur mensen en natuur in diverse vormen van straat/docu tot strobist, van landschap tot macro. Uiteraard fotografeer ik ook cityscapes en architectuur in en outdoor.
In principe ben ik een allrounder en ook een autodidact.
Mijn denkbeeld is een beeld waarin regels niet bestaan maar als een aansturing dienen om technieken te leren om daarna de regels weg te gooien en vrij van regels creatief te kunnen worden.

Ik hoop dat dit een beetje een beeld geeft van mij als persoon zonder te veel bloot te geven. ;)
Er zijn geen regels voor goede foto's, er zijn alleen goede foto's. Ansel Adams
FLICKR

ruut
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: primefoto

Bericht door ruut » di 19 aug 2014, 15:44

leuk om te lezen, het zit ook wat in mijn richting, alleen wat ouder :shock: zelf ben ik volledig overgestapt op fuji, de xe1, hiervoor de uitzet gehad v canon Fullframe met 3 prime 24 50 85mm alles verkocht, het werd me te lastig (slechte li arm) nou de overstap had ik eerder gemaakt als ik wist wat fuji biedt...geweldige camera.
Ik hoop werk van je te zien...en veel plezier. gr ruud vd steeg

primefoto

Bericht door primefoto » di 19 aug 2014, 19:37

De volledige overstap naar de Fuji is eigenlijk wel het geval maar, ik gebruik mijn Nikon glas op de Fuji, met name voor macro. Mijn Nikon camera gebruik ik in een museum.

Ik ben nog niet bekend met het maximale formaat hier maar, zo klein moet wel kunnen denk ik. ;)
Zo niet hoor ik het wel.

AfbeeldingNatural energy by primefoto.nl, on Flickr
FLICKR

vrosette

Bericht door vrosette » vr 22 aug 2014, 11:29

welkom en mooie foto

primefoto

Bericht door primefoto » vr 22 aug 2014, 12:38

Dank je wel.
FLICKR

Plaats reactie