Ik ben..

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Dutchfoto.nl
Contacteer:

Ik ben..

Bericht door Dutchfoto.nl » zo 06 dec 2009, 10:09

MIjn naam is Lawrence Mooij, woonachtig in het prachtige Achterhoek en sinds mijn 12e besmet met het virus.
3 jaar geleden als freelance mijn passie serieus opgepakt. 3 dagen voor de baas en 2 dagen voor mijzelf.
Tevens dit jaar gestart aan de Foto Academie Rotterdam om de 3 jarige vakopleiding te volgen.

Pittige opleiding maar ontzettend inspirerend.

Mijn voorkeuren liggen vooral bij Portret-, Urban-, Conceptuele- en Modelfotografie.
Mijn "merk" is Nikon.

Werken met de D3, de nieuwe D3s, een set lichtsterke objectieven maakt dat fotografie zowel op locatie als in de studio een genot is!

Groeten
Lawrence

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable