Vooruit dan maar

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
reinoud
Contacteer:

Vooruit dan maar

Bericht door reinoud » zo 06 dec 2009, 11:21

Laat ik me voor de volledigheid ook maar even voorstellen

Ik ben Reinoud , ik tel 41 lentes en doe regelmatig opdrachten als free-lance fotograaf. Naast reportages bovenwater doe ik ook werk onderwater.
Mijn bijzondere interesse heeft licht, menglicht en flitslicht. Al jaren ben ik groot fan van het strobist weblog van David Hobby, en dat inspireert me vaak tot met gebruik van creatief licht op locatie of in mijn studio.

En ook ik heb naast mijn fotografie een baan in de automatisering.

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable