Hello!

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Stijn.V
Contacteer:

Hello!

Bericht door Stijn.V » zo 06 dec 2009, 12:53

Hey,

Ik ben Stijn en volg photofacts al een tijdje. Ook het boek over zwart-wit fotografie beviel me prima.
Ik woon in Belgisch Limburg en ben daardoor vooral actief op Belgium Digital.
Fotograferen doe ik nog niet zo erg lang (eind 2008 DSLR gekocht), en ik heb me tot nu toe vooral gericht op concerten en een beetje architectuur. In de nabije toekomst zal ik me wat meer toeleggen op portretten, strobist en panning/motorsport.
Voor de geïnteresseerden: mijn portfolio kan je hier bekijken.

Vriendelijke groeten,
Stijn

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable