Even voorstellen dan maar

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Sara
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Even voorstellen dan maar

Bericht door Sara » wo 09 dec 2009, 15:27

Hoi,

Ik ben Sara Moree en lees al een poosje mee op Photofacts.
Op dit moment doe ik een opleiding fotografie op het Grafisch Lyceum Rotterdam. Vorig jaar heb ik mijn eerste DSLR gekocht, een Nikon d60. De d300s staat in de planning. Op school werk ik naast de digitale spiegelreflex ook met de Hasselblad en de technische camera.
Ik hoop dat het een leuk, gezellig en leerzaam forum wordt!

Martijn
Contacteer:

Re: Even voorstellen dan maar

Bericht door Martijn » wo 09 dec 2009, 16:06

Hey Sara, welkom! Ben benieuwd naar je werk, wat voor soort fotografie doe jij?
You can't have a light without a dark to stick it in

Sara
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Even voorstellen dan maar

Bericht door Sara » do 10 dec 2009, 21:02

Ik ben nu met alles nog wel een beetje bezig, maar mijn favorieten zijn toch wel natuur, macro en in de studio (portret en stilleven).

Plaats reactie