Voorstellen

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Randy
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Voorstellen

Bericht door Randy » zo 13 dec 2009, 17:43

Volgens mij ben ik hier nog niet eerder geweest, dus ik zal mij maar eventjes voorstellen.

Mijn naam is Randy. 25 jaar oud en sinds een jaar of 5 intensief bezig met fotograferen.
Ik hoop binnenkort de fotografie als full time job te kunnen uitvoeren.
Nu nog maar gewoon een grote hobby dus :mrgreen:

Landschappen is wel mijn ding, alhoewel ik straatfotografie ook prachtig vind.

Heb begin dit jaar ook enkele exposities gehad wat wel leuk was.
Nou ja, dat was het wel zo'n beetje :mrgreen:

Ik kijk er naar uit om reacties te plaaten op andere foto's en natuurlijk zelf ook wat foto's te plaatsen.

Gr. Randy

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable