Nikon Coolpix L820

Bespreek de nieuwste camera's, de slimste aanschaf en de handigste features van je camerabody.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Agnes
Contacteer:

Nikon Coolpix L820

Bericht door Agnes » zo 22 dec 2013, 13:31

Wie van jullie heeft er ervaring met een Coolpix van Nikon.
Het gaat er helemaal niet om dat het een Nikon is.
Maar het gaat mij nu om de Coolpix.
Er is een coolpix L820 die ik op het oog heb en ik wil gewoon weten of de coolpixsen prettige apparaten zijn.

Waarom ik een coolpix wil aanschaffen?
Omdat ik steeds als ik mijn gewone "Nikkie" (D5000) meeneem, altijd minstens twee objectieven meesleep.
En ik zie dat mijn man met zijn Samson compactcamera best leuke foto's maakt en dat in no time, juist als het er opaankomt.
Dus denk ik om zo'n dingetje aan te schaffen voor die momenten dat we gewoon ergens onderweg zijn en ik iets zie wat ik even snel op de plaat wil vast leggen.
Daarom hoop ik dat er iemand is die ervaring met een coolpix heeft, goed of slecht ik wil het allemaal weten.
Nooit te oud om te leren!

duusker
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Nikon Coolpix L820

Bericht door duusker » di 06 mei 2014, 15:23

Ik heb een Nikon Coolpix P7100 omdat hij wel vrijwel alle opties heeft die een spieglreflex heeft maar toch in mijn binnenzak past. Hij bevalt me goed. Ik schiet in RAW en dat is wel handig want soms zijn de foto's een tikkeltje te donker.
In eerste instantie had ik deze gekocht omdat de D50 te zwaar om de nek is, maar nu gebruik ik praktisch alleen de Coolpix nog.

MarcoHart
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Nikon Coolpix L820

Bericht door MarcoHart » di 06 mei 2014, 21:16

Heb het afgelopen jaar "gespeeld" met de Coolpix P520 van Nikon en dat is me goed bevallen. Hij is licht, ligt goed in de hand en heeft een aardige zoom. Uitermate geschikt om zo maar even snel wat op de gevoelige digitale plaat vast te leggen. Zelfs mijn nichtje van bijna 8 kon er een leuke foto mee maken ;-)

Plaats reactie