Ervaringen Nikon S33 (voor kind)

Bespreek de nieuwste camera's, de slimste aanschaf en de handigste features van je camerabody.
Plaats reactie
Linda

Ervaringen Nikon S33 (voor kind)

Bericht door Linda » di 31 mar 2015, 12:28

Onze dochter vind het al een poosje erg leuk om foto's te maken, zowel met onze telefoon, maar ook met onze fotocamera. Omdat ze binnenkort jarig is leek het ons wel leuk om haar voor haar verjaardag een eigen cameraatje cadeau te doen, ipv van alweer een berg speelgoed... Nu kwam ik tijdens onze zoektocht naar een eenvoudig en makkelijk te bedienen toestel de Nikon S33 tegen, iemand hier ervaring mee? Graag zou ik willen weten of deze geschikt is voor een kind van 6, en of hij natuurlijk ook mooie foto's maakt (vergelijkbaar met een 'gewone' fotocamera, ipv een kinderfototoestel van bijvoorbeeld V-tech).

Alvast bedankt!

katbollie

Re: Ervaringen Nikon S33 (voor kind)

Bericht door katbollie » di 07 apr 2015, 13:14

Wij hebben vorig jaar de Nikon S32 gekocht voor ons dochtertje van 3 jaar... Dat toestelletje _kan_ mooie fotos maken, maar leer wel aan je kind dat het wat geduld heeft, tussen indrukken van de knop en effectief de foto nemen kan het 1 tot 3 seconden duren. (jawel, zeker als flits nodig is)
Een snelheidsmonster is het dus niet, maar het doet wel wat het moet. Geen idee wat een Vtech als resultaat geeft.

Lilyana

Re: Ervaringen Nikon S33 (voor kind)

Bericht door Lilyana » di 07 apr 2015, 19:52

Mijn zoontje heeft vorige jaar eentje voor zijn verjaardag gekregen (6 jaar toen). Hij was er helemaal blij mij. Camera is heel makkelijk in gebruik, nou leren die klein kinderen ook snel om zulke dingen te bedienen. Het is ook leuk om de camera mee naar het zwembad mee te nemen om de afdaling van een waterglijbaan te filmen of gewoon om onder water te filmen. In de camera zitten ook allerlei creatieve opties voor foto's. Bij ons zat bij de camera ook zo'n special rugzakje van Nikon. Dat is heel handig, zo leert een kind direct zijn/ haar camera op te ruimen. Wel leuk om de fotot's van kinderen te bekijken tussen allerlei gekke bekken zitten ook heel erg onverwachte foto's tussen, van je zelf bijvoorbeeld. :)

Plaats reactie