in eens mee opgehouden

Bespreek de nieuwste camera's, de slimste aanschaf en de handigste features van je camerabody.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
fotoutrecht
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

in eens mee opgehouden

Bericht door fotoutrecht » do 04 jun 2015, 17:15

Mijn Canon 60D is er in eens mee opgehouden batterij nog vol,kaart zit er nog in,is geformatteerd.
Zit er een reset knop in het toestel waarop die weer in de oude setting springt?
iemand een oplossing?

duynduyn
Contacteer:

Re: in eens mee opgehouden

Bericht door duynduyn » do 04 jun 2015, 17:56

Tja, voor het terugzetten naar de fabrieksinstellingen moet je helaas in het menu zijn
en als je hem niet meer aan krijgt . . . . :o
Je zult de bekende adviezen al opgevolgd hebben, zoals het reinigen van de kontaktpunten
van de accu en in het batterijcompartiment van de camera, andere accu

Heeft dat alles niet geholpen, dan wordt het reparatie door Canon,
zelf heb ik goede ervaringen opgedaan met Rofa Repair in Den Haag,
ik heb destijds m'n camera zelf gebracht, maar opsturen kan ook;
korte reparatietijd en schappelijke prijs, over Techrepair hoor ik helaas
minder goede verhalen.

Zie voor Rofa : http://www.rofarepair.nl/

Succes, ik hoop dat het eenvoudig en goedkoop gerepareerd kan worde ennuh . . .
laat eens weten hoe hoe het afgelopen is !

gr
Jan

Plaats reactie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable