meer bereik !!

Er zijn honderden verschillende objectieven te koop die behoorlijk kunnen verschillen in kwaliteit. Bespreek hier welk objectief jij nodig hebt..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Hans Hoppen
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

meer bereik !!

Bericht door Hans Hoppen » di 18 dec 2012, 18:06

Ls,

Vraag ,heb de nikon 200 400 f 4 met converter 1.4 en de 70 200 f 2.8 met converter II dit allemaal om meer bereik te hebben en toch scherpe plaatjes te maken , maar ik zit er over te denken om mijn 200 400 weg te doen en de Sigma 300 800 F5.6 te kopen .
Dit omdat de 70 200 qua bereik bijna gelijk is aan de 200 400 en veel scherper is , mijn vraag is dan zijn er betere oplossingen .
Wil wel een zoom omdat dit meer mogelijkheden bied , graag uw reactie , mvg Hans

irre
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: meer bereik !!

Bericht door irre » vr 28 dec 2012, 20:13

Goede avond

ik heb een Sigma 50-500m te koop staan
misschien iets voor u

Mvg
Irre

Plaats reactie