Telelens/macroringen

Er zijn honderden verschillende objectieven te koop die behoorlijk kunnen verschillen in kwaliteit. Bespreek hier welk objectief jij nodig hebt..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Jan Haegens
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Telelens/macroringen

Bericht door Jan Haegens » vr 01 nov 2013, 12:06

Hallo,

Wie kan mij vertellen of ik macro tussen ringen kan gebruiken met een Canon 24-105 lens?

iris janssen
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Telelens/macroringen

Bericht door iris janssen » wo 19 nov 2014, 10:24

Hoi Jan

je kan macro ringen gebruiken met een canon 24-205 lens. Volgens mij is het wel zo dat je vanaf F8 handmatig moet gaan scherpstellen, dit durf ik even niet met alle 100% zekerheid te zeggen!

gr iris

Plaats reactie