Macro objetief

Er zijn honderden verschillende objectieven te koop die behoorlijk kunnen verschillen in kwaliteit. Bespreek hier welk objectief jij nodig hebt..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
CarlZ
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Macro objetief

Bericht door CarlZ » vr 10 apr 2015, 21:14

Misschien leuk om te weten ! : Van een 50mm en macro maken.
Neem een frontlens van een bij de kringloop gekocht objectief, lijm het in een oude filter-vatting (glas er uit)
Lijm daarop een zelfde filter-vatting met de maat van je 50mm objectief en je heb minstens een 1.1 objectief.
Weet niet of het op auto werkt ! Ik werk allen met manuel. Kosten Misschien € 3-
Gr CarlZ
Morgen maak ik mijn mooiste foto

eelke
Contacteer:

Re: Macro objetief

Bericht door eelke » vr 10 apr 2015, 21:24

leuke weetjes! ik vind het altijd wel leuk om te lezen hoe jij daarmee bezig bent! ( ik zou het zelf nooit durven, ben nogal lomp ).

Plaats reactie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable