app voor controle Canon camera

Aankondigingen van nieuwe producten en andere nieuwtjes op fotografie gebied.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Roy
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

app voor controle Canon camera

Bericht door Roy » zo 24 jun 2012, 20:21

Ik vroeg mij af als er al iemand de app van (Chainfire app ) gebruikt die je toelaat om een dslr Canon camera vanop afstand te bedienen met een smartfoon of tablet,voor android , scherpstellen, iso, afdrukken enzovoort..
ideaal voor mij, maar ook voor vogelfotografie en dergelijke.

vsfoto
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: app voor controle Canon camera

Bericht door vsfoto » di 26 jun 2012, 10:28

Kijk onder playstore bij de app Chainfire. Bij het selecteren krijg je onderaan een aantal reacties. Lijkt goed te werken met een usb-kabeltje

Plaats reactie