TTG en iDeal

Aankondigingen van nieuwe producten en andere nieuwtjes op fotografie gebied.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
jbaarends
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

TTG en iDeal

Bericht door jbaarends » do 14 nov 2013, 13:16

Hallo allemaal,

Sinds een tijd gebruik ik de plugins van TTG (The Turning Gate) voor Lightroom en die bevallen me goed! (Voor wie er niet mee bekend is: http://theturninggate.net/ Ze maken plugins waarmee je supermakkelijk je foto's op internet kunt beheren). Vooral hun winkelwagensysteem werkt perfect!

Nu ben ik bezig met de ontwikkeling van een koppeling tussen hun winkelwagen en iDeal. Ik vroeg me af of er nog meer mensen geïnteresseerd zijn in zo'n koppeling? Wellicht kunnen we samenwerken?

Graag jullie reactie!

Gr. Jaap

MCM-Fotografie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: TTG en iDeal

Bericht door MCM-Fotografie » do 21 nov 2013, 14:10

Hallo Jaap,

op het Forum ook al interesse getoond in deze samenwerking. Ook ik gebruik al jaren met success de plugins van TTG.

Greetings Marcel

Plaats reactie