NIEUW NIKON

Aankondigingen van nieuwe producten en andere nieuwtjes op fotografie gebied.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
dANIO
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

NIEUW NIKON

Bericht door dANIO » wo 26 feb 2014, 00:45

Voor de bevoorrechten, en de dromers ( ikzelf) en een klets duurder dan de D'4
http://www.nikon.nl/nl_NL/press_room/pr ... S-25022014

ArjanL
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: NIEUW NIKON

Bericht door ArjanL » wo 26 feb 2014, 10:04

Mooie camera met zinvolle verbeteringen.
Zal mijn D4 er echter niet voor inruilen… :-)

reinoud
Contacteer:

Re: NIEUW NIKON

Bericht door reinoud » wo 26 feb 2014, 19:40

Ik kan er echt niet bij dat Nikon nog steeds professionele DSLR bodies maakt zonder ingebouwde wifi. Gigabit ethernet is leuk, maar er zijn zat mensen die voor Canon kiezen louter op basis van deze feature. En je kunt er wel een wifi module insteken maar die steekt weer uit en dat is niet zo ergonimisch.
Gemiste kans wat mij betreft. (de rest van de specs ziet er wel uit om je vingers bij af te likken)

Plaats reactie