Foto verzenden

Aankondigingen van nieuwe producten en andere nieuwtjes op fotografie gebied.
Andre
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Foto verzenden

Bericht door Andre » di 18 aug 2015, 18:57

Zal ik dan ook maar een poging wagen om U te helpen ..

http://www.mupload.nl/

http://postimage.org/

Deze twee zijn gratis of je foto of foto's te uploaden ..

GR 8-) André ..
Alle foto's worden door het glas gemaakt , Kijk maar in de lens ,,

DreKruizenga
Contacteer:

Bericht door DreKruizenga » di 18 aug 2015, 20:16

Ik heb nu volgens mij naar het kijken naar de antwoorden dat er normaal zonder tussenkomst van een derde partij en geen foto op gezet kan worden, en dan de error die er komt normaal is.

Bedank voor de ondersteuning.

Vroem
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door Vroem » di 18 aug 2015, 21:37

Klopt wel zo'n beetje ja, je zet er bijvoorbeeld van Photobucket geen programma op maar gewoon een account wat je aanmaakt onder je eigen naam of een alias met een voor jou uniek wachtwoord.
Dat is alles en dan kan je je foto's down/uploaden en vanaf daar kopiëren plakken naar dit forum tussen de img.
Als u naar mijn foto's kijkt, laat dan a.u.b ook een reactie achter.
Bij voorbaat dank.

P71

Bericht door P71 » za 05 sep 2015, 07:21

Jip en Janneke taal;

Je "parkeert" je foto op een uploadwebsite, bv photobucket, of bovengenoemde. Daar staat dan een link, ook wel het adres, van je geparkeerde foto. Dat adres kopieer je en plak je in je bericht op een forum. In je bericht wat je dan plaatst is de foto dan te zien.

Een makkelijk voorbeeld kun je zien door op het forum een bericht van iemand anders waarin een foto staat, te "quoten". Je ziet dan wat het getypte bericht is, en zie je het "adres" van diegene zijn foto.

Probeer maar eens, succes!

Plaats reactie