Workshop Straatfotografie, Vrijdag 7 juni, Utrecht

Niks te doen aankomend weekend? Kijk hier of er nog leuke fotografie evenementen in de buurt gehouden worden.
annoh

Workshop Straatfotografie, Vrijdag 7 juni, Utrecht

Bericht door annoh » vr 26 apr 2013, 21:07

Op vrijdag 7 juni geef ik aan een kleine groep een Workshop Straatfotografie in Utrecht.

Is de straat je jachtgebied waarbij je een bespieder bent? Of leg je juist contact met je omgeving? Ik laat je zien dat juist die laatste aanpak ervoor zorgt dat je pakkende foto’s maakt. Voor sommige aspirant straatfotografen betekent dat wel dat je een zekere drempel moet overgaan. Ik geef je daar concrete aanwijzingen voor hoe je dat kan aanpakken.

Sigma stelt speciaal voor deze Workshop Straatfotografie een paar zeer geschikte zoomlenzen ter beschikking. Denk daarbij aan de nieuwe Sigma 17-70 mm 2.8-4.0 OS Macro en de Sigma 8-16 mm 4.5-5.6.

Locatie, tijdstip en dagindeling
We starten met de Workshop Straatfotografie om 9.00 uur in het gebouw van Sigma Benelux BV te Houten. Met de trein gaan we op en neer naar Utrecht. In de middag komen we terug in Houten om de fotobestanden te bespreken.

Kosten en kortingsmogelijkheden
Deelname aan de Workshop Straatfotografie kost € 60,- Je ontvangt na afloop een waardecheque ter waarde van € 25,- die je binnen 8 weken na het volgen van de workshop kunt verzilveren bij aankoop van een Sigma Benelux product.

Publieksprijs straatfoto
Natuurlijk komt er ook een publieksprijs. De winnaar daarvan krijgt een waardecheque van € 75,- vrij te besteden aan SIGMA producten. Stuur je beste foto in op de wedstrijdpagina van Facebook en degene met de meeste ‘likes’ wint!

Wijze van aanmelden
Heb je belangstelling, mail mij via mijn website en je krijgt een aanmeldingsformulier.
Voor meer informatie: 06 – 222 60 50 4
Workshops portretfotografie en fotobewerking, fotoweken in Frankrijk en Friesland: http://www.annohuidekoper.nl

Plaats reactie