Mastercals Straatfotografie, 20 juni, Houten

Niks te doen aankomend weekend? Kijk hier of er nog leuke fotografie evenementen in de buurt gehouden worden.
annoh

Mastercals Straatfotografie, 20 juni, Houten

Bericht door annoh » vr 29 nov 2013, 17:11

Masterclasss Straatfotografie
Door Freelance fotograaf Anno Huidekoper

Tijdens je vakantie bezoek je nog wel eens een verlaten dorpje of een grote stad. Je probeert dan die heel kenmerkende sfeer met je camera te vangen. Maar, hoe doe je dat eigenlijk? Ben je een bespieder of ben je een onderdeel van je omgeving? En wat zorgt ervoor dat je naar een foto blijft kijken?

In de Masterclass Straatfotografie komt het volgende aan bod:
• Wat is Straatfotografie?
• Relatie tussen fotograaf en omgeving
• Beeldopbouw
• Kleur versus zwart wit
• Fotograferen vanuit een visie

Wat kan je verwachten?
Aan de hand van beeldmateriaal laat ik zien hoe je straatfotografie aanpakt. Centraal staat daarin de relatie die je hebt als fotograaf met je omgeving. De Masterclass Straatfotografie is interactief. Dat betekent dat er ruimte is voor inbreng en gesprek. Voor beeldmateriaal, zie mijn website.

We denken altijd dat je ver moet reizen om interessante straatfoto's te maken. Mijn serie die ik gemaakt heb in het Friese dorpje Heerenveen bewijst het tegendeel en met deze serie rond ik de Workshop Straatfotografie af. Op mijn website staan wat voorbeelden van straatfotografie.

Opgave, locatie, datum en kortingsbon
De Masterclass Straatfotografie wordt gegeven op vrijdag 20 juni 2014, van 10.00 tot 12.30 uur in het gebouw van Sigma Benelux te Houten. De kosten bedragen € 25,00 en dit bedrag krijg je terug bij aanschaf van een objectief of een ander product van Sigma.

De opgave dient te geschieden via de website van Sigma: www.sigmabenelux.nl

Je kan je ook opgeven bij mij: infofoto@annohuidekoper.nl
Workshops portretfotografie en fotobewerking, fotoweken in Frankrijk en Friesland: http://www.annohuidekoper.nl

Plaats reactie