aanschaf nieuwe body

Niks te doen aankomend weekend? Kijk hier of er nog leuke fotografie evenementen in de buurt gehouden worden.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
nousica
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

aanschaf nieuwe body

Bericht door nousica » do 26 dec 2013, 11:02

hoi, ik ben nousica en fotografeer voor mijn hobby, vooral de kinderen, familie feestjes enz...
ik fotografeer met een canon 450d , heb een lens sigma dc 18/200mm
ik ben van plan om een 600d aan te schaffen maar mijn vraag is kan ik dan nog mijn lens gebruken ? of moet ik alles vernieuwen?

duynduyn
Contacteer:

Re: aanschaf nieuwe body

Bericht door duynduyn » do 26 dec 2013, 23:48

Nee hoor, op zowel de 450D en de 600D kunnen objectieven met EF-S en met EF vattingen.

Het bericht hoort echter niet onder Evenementen thuis, maar onder Camera's

groeten

Jan

nousica
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: aanschaf nieuwe body

Bericht door nousica » za 28 dec 2013, 11:49

hoi,
dank voor het antwoord en sorry voor het verkeerd plaatsen maar is de eerste keer dat ik op zo'n forum bezig ben en moet blijkbaar nog veel leren
groetjes nousica

Plaats reactie