IJssculpturen Roermond

Niks te doen aankomend weekend? Kijk hier of er nog leuke fotografie evenementen in de buurt gehouden worden.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
ThomasDral
Contacteer:

IJssculpturen Roermond

Bericht door ThomasDral » zo 06 dec 2009, 14:04

Van 21 november 2009 tot en met 28 februari 2010 zijn er in Roermond de ijssculpturen.
Meer informatie is te vinden via onderstaande link:

http://www.sculpture-events.com/20_nl_i ... -2010.html

Het is zeker een evenement waarbij je je goed warm aan moet kleden.
ThomasDral,
Canon Eos40D, Canon Eos5D Canon Digital IXUS 980IS, + de rest

JacTrum
Beheerder
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: IJssculpturen Roermond

Bericht door JacTrum » zo 06 dec 2009, 23:48

Ik kan dat alleen maar bevestigen. Ik was er afgelopen donderdag en de ijssculpturen zijn prachtig! Ik had alleen geen camera bij me en ook al zou ik dat wel hebben gehad: het is er stervens koud, dus ik ben er snel doorheen gelopen. Wie dus foto's wil maken (aanrader!!!) kleed je héél warm aan!!!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 /Nikon 2.8/24-70 /Nikon 2.8/105 Micro / Nikon 2.8 70-200 VRII / Nikon Speedlight SB 910 flitser

Ralph
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door Ralph » ma 07 dec 2009, 21:13

Vorig jaar ben ik er geweest in Zwolle, zeer de moeite waard om er eens heen te gaan!

Rob
Contacteer:

Bericht door Rob » di 08 dec 2009, 20:10

Niet vergeten een extra accu mee te nemen... Ze houden het niet lang vol met dergelijke temperaturen!
We don’t see things as they are. We see them as we are.
http://www.robsniekers.nl

Plaats reactie