Categorieën en onderwerpen

Het laatste nieuws over het Phototalk forum.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Elja
Beheerder
Contacteer:

Categorieën en onderwerpen

Bericht door Elja » za 28 nov 2009, 17:04

Inmiddels heb ik een basisindeling van de fora gemaakt. Ik hoor echter graag suggesties voor extra fora en eventuele categorieën. Houd er wel rekening mee dat het wellicht in eerste instantie niet zo handig is om veel onder te verdelen. Als er nog maar weinig berichten zijn heeft het geen nut deze over een groot aantal fora te verspreiden.

Elja
Photofacts; weblog over fotografie..
Photofacts.net; blog about photography..
Elja Trum Fotografie; portfolio

KIOMFOTO
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Categorieën en onderwerpen

Bericht door KIOMFOTO » ma 07 dec 2009, 21:45

Misschien nog een rubriek overigen, voor al die foto's die nog geen eigen rubriek hebben.

Elja
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Elja » ma 07 dec 2009, 23:10

Goed idee!
Ik heb 'm aangemaakt.. :)

Elja

CasperGraaf
Contacteer:

Bericht door CasperGraaf » di 08 dec 2009, 00:19

Misschien niet relevant voor dit topic, maar de knop 'Plaats reactie' staat nu steeds onder het rijtje advertenties. Iets doet me denken dat dit uiteraard met opzet zo is, maar dit kan niet gewijzigd worden Elja? Verder lijkt de indeling mij erg goed, eventuele veranderingen kunnen altijd nog doorgevoerd worden natuurlijk.
"The only limits are the limits of our imagination, dream out loud"

fotopeter
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door fotopeter » di 08 dec 2009, 19:10

Er zijn al veel van dit soort fora met onderwerpen als Camera, Objectieven, software, ect.ect. probeer onderscheidend te zijn hoewel dergelijk onderwerpen wel weer interesant zijn...

Succes

Rob
Contacteer:

Bericht door Rob » di 08 dec 2009, 19:43

Een (tweedehands) vraag en aanbod rubriek is ook altijd zeer gewild.
Wel weer gevoelig voor spammers en oplichters...
We don’t see things as they are. We see them as we are.
http://www.robsniekers.nl

Elja
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Elja » wo 09 dec 2009, 00:44

@Rob; Thx, ga ik over nadenken; wellicht met bepaalde restricties (bv, minimaal 50 berichten geschreven hebben, oid).

@Fotopeter; Ik sta open voor creatieve suggesties! :)

raymondclaus

Bericht door raymondclaus » wo 15 sep 2010, 17:20

Ik weet dat het wel een heel erg late reactie is, bijna een jaar, maar ik mis toch wel een categorie Urbex oftewel Urban Exploring. Wij, een stel vrienden en ik, doen toch al een tijdje aan dit fenomeen. Het is niet altijd even interessant maar we zien toch wel een aantal boeiende plekken. Ik laat jullie hieronder even een link achter naar onze site en onze foto's. Het zal jullie wel opvallen dat het bijna allemaal Nikoncamera's zijn die de boventoon voeren.

http://picasaweb.google.nl/KlatsKlats09

Fotogroet,

Raymond Claus

Plaats reactie